Novemberi összegzés
2016. november 30. írta: Lulma

Novemberi összegzés

Te jó ég, holnap már december! Gyorsan elszaladt ez a hónap. Szerettem az idei őszt. Megszoktam, hogy hamar sötétedik, jó volt esténként bekuckózni, teázni, olvasni és illatgyertyákat égetni közben. Most is meggyújtottam egyet, bár az orrom be van dugulva, így nem érzem a szagát. A hangulat miatt azért kell. :)

Novemberben öt könyvet olvastam el és jelenleg kettőt olvasok. Nem igazán szeretem a párhuzamos olvasást, de A szilmarilokkal olyan lassan haladok, hogy muszáj mellette mást is lapozgatnom.

Ezeket a könyveket sikerült befejeznem:

Raeleen D'Agostino Mautner: Citromból limoncellót - Időnként szívesen felütök egy-egy önsegítő könyvet, jó gondolatokat találtam ebben is, bár ez inkább a veszteségről, halálról szól, úgyhogy kevésbé tudtam most hasznosítani a tanácsokat.

Carin Gerhardsen: Aludj csak, kicsim! - Izgalmas krimi volt, néha jól esik egy ilyen.

Sue Monk Kidd: Szárnyak nélkül szabadon - Kedvenc lett, bekerül az év legjobbjai közé.

Fábián Janka: Az utolsó boszorkány lánya - Szintén bekerül az idei felfedezettjeim közé, imádtam!

J.K. Rowling-John Tiffany-Jack Thorne: Harry Potter és az elátkozott gyermek - Örülök, hogy elolvastam, mert legalább már tudom, milyen, de kicsit csalódás volt.

Ennyi volt a november. Az utóbbi héten egy kicsit lelassultam olvasás terén, sokszor inkább sorozatokat nézek. Remélem, hamarosan újra kedvet kapok a könyvekhez. Holnaptól pedig: Hello, december! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr9312013150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása