Nyárzáró poszt
2016. augusztus 31. írta: Lulma

Nyárzáró poszt

Ma van a nyár utolsó napja... még meleg van, a hétvégén igazi strandidő várható, de már kezdődik az iskola, holnaptól itt az ősz. Azt hiszem, ideje összegezni a 2016-os nyarat könyvek tekintetében.

19 könyvet olvastam el idén nyáron és jelenleg a 20.-nál tartok, de azt már szeptember első napjaiban fogom befejezni. Nézzük, mik is voltak ezek, hónapokra bontva:

Június:

Jessica Knoll: Szerencse lánya: Recenziós példány volt, számomra egyszer olvasós. Meghökkentő témája volt, összességében érdekesnek tartottam, de nem lett kedvenc.
Suzanne Collins: The Hunger Games: Az Éhezők Viadala angolul. Magyarul már olvastam a trilógiát és sokszor láttam a filmeket - főleg az első két részt, amiket még szerettem. Régen olvastam már angolul, jól esett újra.
Siklós László: Táncház: Nagyon szerettem, rendkívül érdekes volt!
Theresa Révay: A muranói üvegműves lánya: Egyik legkedvesebb olvasmányom volt nyáron. Háborús téma szép köntösben.
László Zoltán: Egyszervolt: Komfortzónámon kívüli műfaj, de néha ilyen is kell.
Georges Simenon: Maigret Vichyben: Első találkozásom Maigret-vel, nem volt rossz. (A többire ugyanez vonatkozik. :) )

Július:

Georges Simenon: Maigret albérletben
Colette Rossant: Visszatérés Párizsba: A könyv, amitől mindig megéheztem...
Ines de la Fressange - Sophie Gachet: Párizsi sikk: Ó, imádtam, kár, hogy könyvtéri volt, mert még úgy lapozgatnám...
Georges Simenon: Maigret vallomása
Wendy Corsi Staub: Vudu hold: Újraolvasás volt egy kihívás miatt. Amúgy a Bűbájos boszorkák tíz év elteltével is király. :D
Elizabeth Gilbert: Big Magic: Másik kedves könyvem volt nyáron, sőt, talán az évben. Inspiráló, mindenképp újraolvasós.
Stephanie Perkins: Lola és a szomszéd srác: Inkább hagyjuk nagy csalódás volt az Anna és a francia csók után.
Max Bolliger: Manómese: Aranyos kis tanmese, szép illusztrációval.
Frances Meyes: Napsütötte Toszkána: Az abszolút kedvencem nyáron! <3
David Benioff: Az utolsó éjjel: A Tolvajok tele sokkal jobban tetszett az írótól, nekem ez eléggé vontatott volt.

Augusztus:

Heltai Péter: Athéna: Kellemes, vicces kis regény volt. Jól esik visszagondolni rá.
Eleanor Brown: Nyakunkon a boldogság: Kellemesen csalódtam benne, egészen tetszett.
Berg Judit: Hisztimesék: Már értem, mi ez a nagy felhajtás körülötte, tényleg jó. :)

Júliusban végig szabadságon voltam, látszik, hogy ekkor volt a legtöbb időm olvasgatni. Hamar eltelt az idei nyár de szép emlékeket őrzök róla. Augusztusban már végig dolgoztam, ezért a holnapi nap nem hoz olyan nagy változást nekem, mint régebben, iskolás koromban... Persze, a bölcsődében is új nevelési év kezdődik, de nem érzem, hogy ez akkora fordulópont lenne, mert már sikerült visszarázódnom a munkába a szünet után.

Úgy tervezem, ezentúl minden hónapban lesz egy ilyen visszatekintő poszt. Rendhagyó módon egy egész évszakos összefoglalóval indítottam ezt a rovatot, de legközelebb már rövidebb leszek, ígérem. Addig is jó olvasást mindenkinek! Viszlát nyár, hello ősz! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr3611666766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása