A Könyvfesztiválról röviden
2016. április 24. írta: Lulma

A Könyvfesztiválról röviden

Idén végre eljutottam a Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválra. Eddig mindig vagy valami közbejött, vagy úgy voltam vele, hogy majd lesz a Könyvhét és arra elmegyek. Végül is, a kettő elég hasonló, plusz a Könyvhét nekem helyszínileg közelebb van. Egyébként most, hogy már mindkét rendezvényt ismerem, továbbra is Könyvhét párti maradok. Na, de azért a Könyvfesztre is érdemes elmenni, nem szeretnék senkit sem lebeszélni! 

Mindkét helyen jó kis kedvezmények, akciók vannak, csak úgy dobálják az ember után a könyveket. Sok-sok íróval lehet találkozni, beszélgetni és ha vannak könyvszerető ismerőseid, akkor tuti, hogy összefutsz legalább eggyel, és máris lelkesen mutogatjátok egymásnak a szatyraitokat. Szinte biztos vagyok benne, hogy senki sem távozik üres kézzel! Jó program lehet a Könyvfeszt barátokkal is. Egy barátnőmmel érkeztem az eseményre. Sajnos az eső miatt nem tudtunk kiülni a fűre, de bent is jó volt a hangulat.

Nagyon tetszett, hogy az 500 ft-os belépőt le lehetett vásárolni. Én nagyon hamar be is váltottam az enyémet a Naphegy Kiadó egyik akciós mesekönyvére. (Max Bolliger - Peter Sís: Manómese) Megtetszett a cím és az illusztrációk is felkeltették az érdeklődésemet.

Ezen kívül még egy könyvet szereztem be, a Park Kiadótól. Cristina Caboni: A parfüm titkos útja c. regényét, ami mostanában jelent meg. Már várom, hogy elkezdhessem olvasni!

img_20160424_173714.jpg

Természetesen sok mást is kinéztem magamnak, de úgy döntöttem, nem most és nem itt fogom őket beszerezni. (Hát igen, eléggé hó végén van ez a fesztivál.)

További elemek a kívánságlistámról:

Vásárlás közben dedikálásra is maradt időnk. Varró Danihoz és Lackfi Jánoshoz mentünk oda. Mindkét költőt nagyra becsülöm és szeretek odaköszönni nekik egy-egy rendezvényen, ha van rá lehetőségem. Varró Dani, Lackfi János és Nyulász Péter mondókás köteteiről írtam a szakdolgozatomat, így jól ismerem munkásságukat, számomra nagyon kedves művészek.

A sok járkálás, nézelődés után megérdemeltünk egy kis finomságot. Legújabb kedvenc édességem a frozen yogurt a Jono Yogo-ban. Próbáltátok már? Isteni, és olyan desszertet készíthetsz magadnak, amilyet csak szeretnél. Az enyém ma egy banános-kókuszos-csokis csoda volt franciadrazséval, eperrel, szederrel és mogyoródarabkákkal díszítve.img_20160424_145340.jpg

Ennyi volt az idei Könyvfesztivál. Jó volt, évente egyszer pont elég is.Tanulság: hátizsákkal érdemes elindulni!

A végére még egy kép Harcos Bálintról, ahogy épp elnyeli őt a gyereksereg, miközben felolvas a Szofi tüsszent c. könyvéből. :)img_20160424_120005.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr928660120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna Ann 2016.04.27. 17:34:35

Szívesen olvastam a beszámolódat! :) Én is úgy voltam vele, hogy annyi minden van, amit hazavinnék, de sajnos a legtöbb egyenlőre kívánságlistán maradt.

Hasonlóan én is csak a Könyvhéten voltam eddig, és a mérleg arra felé billenne, de egy könyves programnak nagyon jó volt így hétvégén. Meg utána a süti és kávé :D

Hogy látod? Jövőre is elmész?

KönyvParfé 2016.04.30. 10:38:43

Ha nem is vásároltál sok könyvet, mégis rengeteg élménnyel tértél haza. :) Sajnálom, hogy végül nem futottunk összes. Remélem a Könyvhét mindkettőnknek jó lesz. És végül is az egy egész hét! :)
Banános-kókuszos-csokis csoda franciadrazséval, eperrel, szederrel és mogyoródarabkákkal díszítve? Ne kínozz... :)
Vasárnap 15 óra körül kijutottunk mi is, de csak 1 könyvvel tértem haza, egy mesekönyvvel. Kicsit nehezen viseltem a tömeget. :)
süti beállítások módosítása